Monday, December 25, 2006

Vikimedijina konferencija u Beogradu (petak)

Ujutro je trebalo da dočekamo Delfinu, Ninu, Matijasa, Martina i Oskara. U 10 ujutro je trebalo da Filip, Bonzo i ja budemo na aerodromu. Plan je bio da prvo dočekamo Delfinu, Ninu i Matijasa, da se vratimo u grad, a da potom ponovo odemo (verovatno samo Filip) na aerodrom i dočekamo Martina i Oskara.

Oko 8:00 je bilo jasno da nešto ne valja. Od 9:00 do 9:45 smo čekali da se makar jedan avion spusti. Ništa. Magla. Negde oko 9:30 smo ustanovili da će jedan od aviona (čini mi se Martinov) doći čak 30 minuta ranije, u 10:15. Odluka je bila da ja ostanem u kući, a da Filip i Bonzo odu na aerodrom.

Naravno, ničeg nije bilo. Matijas, Nina i Delfina su bili zarobljeni na aerodromu u Milanu, gde je, pored beogradske magle problem bio i štrajk u Italiji. Kako se ispostavilo, taj štrajk je bio i potpuno nebitan problem. Štrajkovalo se, uzmimo, sat vremena.

Kako se sećam, Filip se sa Bonzom vratio, a nešto kasnije je bilo naznaka da će avioni ipak stići posle podne, pa su Filip i njegov otac otišli na aerodrom. Mislim da ne treba da napominjem da niko nije stigao.

Već je bilo negde oko 17:00 i ja sam bio mrtav umoran jer sam se probudio negde oko 2 ujutro. Ustanovili smo da će se sve najverovatnije odložiti za sutradan i ja sam otišao da spavam.

Od tada je Mica preuzela moj telefon i moj nalog na Gmailu, sa kojih je stalno bila u kontaktu sa Matijasom, Ninom, Filipom, Oskarom itd.

U toku tog perioda ustanovili smo da će Delfina, Nina i Matijas ipak prespavati u Milanu. Oskar se nije dao i uspeo je da sleti u Skoplje. Magla je i dalje bila vrlo gusta.

Možete videti i uvodnu priču, kao i priču o suboti, nedelji i ponedeljku.

1 comment:

Anonymous said...

hello, i am esther from holland and i am looking for nina tuscher who is married to tony matijas. They live in Milano, Italy. I can not read your blog, but i see both names, that's why i am writing. Could you tell me if you know these persons?
Thanks.
Esther
e.ster@chello.nl