Tuesday, January 09, 2007

Predizborni dizajn

Otprilike, ako hoćemo u Evropu, onda moramo da prilagodimo svoju tradiciju sa savremenim tendencijama. Tako može dvoglavi orao, krst mora da se promeni u onaj organizacije NATO, s leve strane treba da nam bude kopileft (nikako nešto radikalnije!), a s desne kopirajt (takođe, nikako nešto radikalnije). Iliti, mogu čvarci, ali mora da se zna da su najbitniji NATO i pare.

A ostalo? Ko jebe ostalo...

Inače, ova slika počinje da ima zanimljivu istoriju dolaska do mene. Meni ju je doturio Vladan, pa sam mislio da ju je on napravio. Ali nije. On je tu sliku dobio od Aleksandra Belčevića, pa je sada pretpostavka da je sliku Belčević napravio.

Sad mi Vladan reče da sam ovo dobio od Belčevića, a da je to uradio narod :)

(Ako bude još nekih izmena po pitanju autorstva, izmeniću i ovu stranu.)

No comments: